Tuesday, February 19, 2013

Sambil menyelam minum air



waktu menunjukan 4 pagi
dikala jasad tidak berkenan untuk beradu, mulalah baring dengan keadaan gelisah. pelbagai gaya tidur tidak kena.tangan tercari-cari papan kekunci dan bermula lah 1 post

haghii tu time cuti,member awok ajak berjalan.. awak pun on je la..katanya nak melawat member 1 kelas  time awok diploma dulu accident..




keadaan agak stabil cuma dibahagian leher dan kepala masih lagi dalam rawatan

















selepas ziarah member, kebetulan di taiping perak, ateee apo yang ada di taiping.. zoo taiping laaa awok perghhii..hihi



















selang hari berikutnya.. cuti aku ni diteruskan lagi ke destinasi yang agak tinggi la jugak.. iaitu di genting highlands.. aku syorkan kalau kome-kome nak pergi, pergi la time weekdays. memang tak ramai orang. tak payah nak beratur panjang-panjang.. main sampai lebam..haha =D












#PSAS #DKM'08







 miss that, everyone longed to see us. the most popular class..lalalalala =p



#2008 *nostalgic




3 comments:

alyaclumsy said...

wah, pegi tpg tak habaq cheq muehehe

aizadalias said...

awattt awok orghang peghakk ke?haha =p

TENGKU NURUL AIDA said...

sweet . ^^