Saturday, December 17, 2011

Facebook berhantu?????









Merujuk pada gambar di atas, ini menandakan exam sudah hampir yee..bila tengok gambar ni, tergelak aku macam comel pon ade. before exam,relex je tengah santai kan...after exam dh frust menongeng..hahaha


actually ini memang TABI-at or trend untuk orang2 malas mcm aku..even besok nak exam baru la malam kelam-kabut nak study bagai. aku ni haaa,malas gileee,dah la malas gila
pulak tu..so dah masuk degree ni tak boleh wat macam dulu lagi.. nanti cepat pulak aku grad pulak kan =.=



dulu pun kalau assigment yang 2 minggu punye kena submit,kejab lagi nak kena hantar baru la nak buat depan2 lecturer. dlm kelas kena pandai cover la nak buat kerja lain tu..orang kate baru la mencabar sikit hidup ni kan..hahaha... time sekolah lagi la best ayat..cikgu cakap "ok saya nak bagi kerja sekolah ni, besok hantar " bila besok je nak hantar cikgu tanya "nape tak siap? " aku pun menjawab "nama pun kerja sekolah, buat kat sekolah la cikgu ;ppp "



pangggggggggg..penampoooo la makan nye..nasib baik cikgu perempuan..so dia sengeh je..ekekeke



salah satu puncaa jadi malas ni,maybe sebab facebook kot..blog ni aku jarang sangat..ikot hati la,rasa macam dah ade berusang2 sarang biawak kat blog aku,baru la rasa nk update..biasa la still jakon + batak lagi dengan dunia blog ni..






facebook u'r killing me


facebook actually agak berhantu la bagi aku..tapi sekarang ni dh mcm kurang melayan..coz bnyk benda nk buat study semua (tak pernah2 aku study macam ni), kalau on9 pun macam2 tu je..usha2 then off..zaman sekarang facebook ni dah macam jadi keperluaan,mesti kena on9 kan tengok ape2 update semua (paling best kelas batal), tapi zaman sekarang budak2 darjah dua darjah 3 dh ade facebook.untung la. patut la friends request penuh je dengan budak2 sekolah =.=







dah nak mati pun still nk update..bawak2 la sembahyang taubat ke ape ke,lupa lak org kapiaaqqq ni mane tau sembahyang ;p



tpi aku tak nafi kan.facebook ni ade gak kebaikan nya..contoh as student..tak makan 2 hari pun kenyang kalau dah seronok kan,kalau nak buang masa dengan cepat..on9 la..tup2

dah nak malam..kalau dalam kelas, 10 min macam sejam...tpi bgi aku facebook ni hanya dalam alam maya sahaja,coz dalam ni maybe kita seorang peramah..tapi kat luar?? kaku je kan kalau nak bercakap dengan orang.





get a life !!!!!!!


conclusion nye, dengan ini saya menasihatkan anda dengan diri saya sendiri. kurangkan la mengambil facebook ini.. 2 hari 1 kali makan je.. bak kata dokter facebook..kalau tidak demam facebook akan bertambah-tambah.





macam mana la tak serabut study..orang duk study tengok depan,awak sempat lgi bergambar =.=




aizad..fokus2 !!!!!!!!!!!! basyaaaa!! nway wish me luck ok for my exam..peaceeee


salam =)


7 comments:

aizadalias said...

kabar baik sahaja..nway tq ye cik kak ;p

shee said...

Good luck ye :)

aizadalias said...

tq2 =))

Unknown said...

hahah lawak2 jea gmbr2 tu :D goodluck ya, dah degree tu. kena fokus! hee

tieha ismail said...

haha...memang berhantu pon...adessss~

aizadalias said...

nur tq2 =)

tieha hantu pocong ke?haha ;p

Zam said...

beruang kutub ngan caption tu comey giler!