Tuesday, August 9, 2011

Teluk Intan



T.i (teluk intan) di sini lah tercatat nye sejarah hitam dalam hidup aku, dan hari ini ia akan berulang kembali...



(gamboOo time dlm jail)


ye ini aku aizad...hari ni aku akan menuntut hak aku kembali...




mcm penah dengar kan ayat ni?yeahhHHH. kl gengster..haha..cume ubah t.i je =p
penangan kl gengster ni ade yg terbawak2 buat video kot..btw nice lol.tapi aku bukan nak cerita pasal video tu..video 2 lps ni baru citer k.
hari ni nk kenalkan tempat di mana aku menetap sekarang iaitu di teluk intan..weeeeee


yelaaa..ramai org ckp kt sini banyak lembu la ape la..aku ingat lagi member aku cakap macam ni..memang la banyak lembu gile..tapi tu jalan yang menuju ke teluk intan entah mane kampung entah ko masuk..bukan nye teluk intan..grrrrrrr..ko datang sini tengok ade lembu ke tak..haha


salah satu mercu tanda teluk intan iaitu menara condong yang x berapa nak condong..lebih dikenali sebagai menara pisa malaysia..yela kat sini benda ni je yang famous..x mcm tempat korang semua ada kan..tapi korang ade ke macam ni?ade? that are only have 2 in the world ^^
so bangga la sikit..hehe


korang boleh ajak fmly n atok nenek korang datang sini..kat sini boleh dikatakan tempat yang menarik..kalau nk mkn 2 ckp je..mee jawa?ayam penyet? nasi bujang semua ada la..kalau korang nk g laut2 ke boleh ke teluk batik n pangkor..dekat je from sini..about 40 min ikot cara pemanduan masing2 ye =)
so saye dengan besar hati nya mengalu2kan kedatangan anda
(ayat nak promote) dengan harapan dapat la keje kat MPTI =p


beberapa gambar dari photographer amatur..camera pon pakai phne je..tak mampu kan..bersyukur je la..janji ade gambar =D








laaa ni asal tandas condong pn ade sekali ni..(gambar hiasan)




sesudah penangkapan...yang ni mesti ade..lex lu minum






n seperti yang di janjikan tadi..aku kata nak tunjuk video ala2 kl gengster kan..boleh tengok di bawah ni yeee
ok slamat menonton n slamat meneruskan berpuasa..salam =)







=D

25 comments:

RNIS RZIZ said...

best2..

aizadalias said...

=D

Jer ... said...

Camne leh ada tandas condong ? ... jangan nak condong sangat la jad . wakaka .

iefa ujang said...

tandas condong tandas condong ! ! ! ahahaha

aizadalias said...

kene la ikut tema..semua kasi condong..haha =D

dLa Suri said...

dah lame tk g t.intan. huhu

aizadalias said...

mai la teluk intan..hehe ;p

ahmoi_chanteq said...

lepak2 di menare condong =]=]=]

farah nasir said...

bangga dgn teluk intan nmpak :)

aizadalias said...

ahmoi : org t.i ka..hihhi ;p

farah : eh mmg dh lame bngga la..hahaha

alyaclumsy said...

t.intan my hometown :D

aizadalias said...

owh yke..duk tang mana..haha

fyna said...

nanti bawak i pg sini ye! =P abang hensem

aizadalias said...

hehe..boleh cik akak artis yg cantik..hahha =D

Nur Aizureen Md Zahir said...

dlu saya dok tapah (qrts penjara) huhu..besh..lama da x sopink kt T.I

aizadalias said...

owh dekat je 2 kan..
t dtg la lagi =)

Jer ... said...

asal pelik ko nye ni ? aku rasa ko salah amik kot jad .. haha

Amna.Qadeeja said...

haha hebat ade tandas condong ! mmg kena pegila kan t.i nih kehkehkeh

amacam choki-choki, best? ;D

aizadalias said...

jer : thn mane aku nk ambik?

amna : haa..tndas pn condong 2..hihi
coki2 sudah habis bro =D

sobri yaacob said...

cantik sey temapt 2..
mlm2 lawa..

aizadalias said...

mmg cntik bro..dtg la..hihihi

sha my heart said...

cantik pic.. dgn pic yg malu2 tu.

ooo, org teluk intan rupanya.. kawan jerza ek?

aizadalias said...

hahaha
yup2..kenal ke..hihihi =D

*angiN hilang tanpa hUjan* said...

view waktu mlm lagu cool lol...
mia sempat jelajah t.intan time siang je..

aizadalias said...

nanti dtg la waktu mlm..tmbah2 hari minggu lgi best =)