Friday, September 2, 2011

BUSY


salam =)


agak lama tak update n blogwalking..rindu pulak rasanya...nampaknya semakin rindu lagi la lepas ni tak boleh wat benda2 ni lagi....


pada blogger2 n kawan2 seperjuangan..sorry la tak sempat nak lawat n comment korang nye entry ke ape ke..lately ni busy ckit la..insyALLAH klu ade mase..teman akan b.w ok..rindu nk buat benda tu(pengubat hati yang duka lara)..haha..sy nk g jauh pasni..laptop plak rosak..entah bile leh on9 kat tempat orang nanti..huhuhu


actually nk update pasal raye..tgk semua org duk pakat update gambar2 raye..jelez r..tpi post pone dula la..lgpon raya taun ni x berapa nak raye sgt..sob2 =.=


di kesempatan ini nk ucap la jugak kan slamat hari raye kepada sesiapa yg mengenali..minta maaf kalau ade salah silap ok sama ade sengaja atau tidak di sengajakan..yang buruk datang dri sy..yang baik dtg dari ALLAH S.W.T

slmt hari raye =D

4 comments:

iefa ujang said...

selamat hari raya :)

MiraHadi said...

selamat hari raya.....

Salwa said...

Banyak nyer open house dye.hehe. Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin juga.

IZNIE MEI said...

bz benor die. hehe :D