Friday, September 30, 2011

cermin mata ajaib !!!!




sedang dalam perjalanan ke kelas,yang tersangat sibuk seperti hari2 yang biasa..aku biasa lah suka sangat termenung tengok kiri,tengok kanan..tenguk jela ape yang boleh di tenguk..





TIBA2 ada penampakan 1 objek entiti yang kelihatan di hadapan..owh aku merasai pelik apakah objek itu yang kebiasanya seperti pernah dilihat yaaa kawan2..aku pun merasai bingung dan lalu mengeluarkan mobile ku untuk menangkapi objek itu..waduh2 kenapa yaaa aku pun dh mulai omong endon..haha








gambar time jauh tak berapa nampak sangat..






cer korang teka?benda ape ni?




cermin mata batman sape yang jemur kt sini oiii..wakakkaka..xde tempat lain ke nk jemur...kalau ye pn besar sgt..x yah la nak tunjuk kat orang..pelik2 je orang zaman sekarang ni..aku ingat aku je pernah wat keje jahat..rupenye2 ade orang wat keje lagi dasyat mcm ni...hahaha




yang ni aku pergi kedai keychain..benda mcm ni pn boleh wat keychain..style pulak ayat dia..kekekeke..aku tenguk n ambik gmbr je..tak beli pn =D



lapar la..nak makan jap..jmpe lgi. okbye =)

18 comments:

zatiey nureyza said...

masyaALLAH ... x senonoh . hahaha ... wat malu ja *___*

aizadalias said...

hahaha.. tak senonoh pn biar bertempat ;p

Nur Aischa said...

hahaha teruknya org yg buat camtu... apa lah. hahah

aizadalias said...

lain orang lain ragam nye..hihi

hazanis said...

hahaha..lama dah xsinggah sini...:)

IZNIE MEI said...

OMG OMG..
sape pnye keje la tu..
hahaha

Hadri said...

haha.
Style . .

aizadalias said...

hazanis : dah tu org tu sombong ;p

iznie : budak2 yg xde keje..haha

hadri : agak style la jgk..wakaka

Nurul Mazni said...

hahaha..ingatkan ape bendalah tadi.. sekaliiii.. alamak! hehehee

aizadalias said...

ape yg alamak?hahaha ;p

nurul lila said...

simpang dekat mane ny ?
melake ke ?kkikikikiki.
ish3,

aizadalias said...

a'ah kt melaka..kt emerald park ;p

Abu Huzaifah said...

boleh plak mcm tu... hmpeh tol manusia sekrang ni...

aizadalias said...

hahaha..zaman mengubah kita;p

♥ Elin ♥ said...

nih bukan trafic light bukit beruang ker???...

aizadalias said...

yup2kt bukit beruang tu..hehehe

♥ Elin ♥ said...

hihiiih...setiap hari lalu sini!

aizadalias said...

hari2 lalu xde nampak ke?hari tu ade...tbe2 dh hilang..hahaha