Sunday, July 17, 2011

ada apa dengan cinta



perempuan datang atas nama Cinta
bunda pergi karena Cinta
digenangi air racun jingga
adalah..
wajahmu seperti bulan lelap tidur dihatimu
yang berdinding kelam dan kedinginan
ada apa denganya..
meninggalkan hati untuk dicaci
sekali ini aku lihat karya surga
dari mata seorang hawa
ADA APA DENGAN CINTA?
tapi
aku pasti kembali dalam satu purnama
untuk bertanyakan kembali Cintanya
bukan untuknya,bukan untuk siapa
tapi untukku,karena aku ingin kamu
itu saja


ada apa dengan cinta?korang tahu?tanya aku,lagi apaa pn tak tahu..yelaaa..korang sonok la bercinta kan..yg kene reject ni..mane la tahu ape..hehehe..Tiba-tiba nak layan cerita ni balik..
teringat zaman kecik dulu..macam mana la tak jiwang..kecik2 dah tengok citer jiwang..haha



erm,patooot la semua orang tergila kat nicholas saputra dlm citer ni..dah la ayat power..dengan watak yang paling cool aku penah tgk kt abad ni,..relex je,sempoi habis r..bom meletop pon relex lagi ape.haha =D



K sebelum tu layan OST lagu citer ni =)
Tentang Seseorang





haa..berangan la 2 kan?wakakaka..ok then..later.salam =)

12 comments:

Atiqah Wadiah said...

x per kena reject..mesti ada hikmah kan??hehe ^^

aizadalias said...

nak wat mcm mane cik kak..heheh ;p

Husna.Ma said...

wuwuwu. suke cite nie ! tp dah lame xtgk. haha. tgk la Eiffel I'm in love. tu pon syok gak. haha

aizadalias said...

owh..aku tau la citer 2 hero dia rambut botak kan..mcm hero ko jugak..hehe

Hafeesz Amran said...

lama giler x tgok citer nie :))

Eyka said...

yg ni memng serius lagu je besh! haha:P

cite meleret sgt..sedih..gua tak suke cite sedih..boringgg..haha:P

aizadalias said...

hafez : cari la balik bro..haha

eyka : actually dia tgk org jugak la..hati batu mmg x suker layan..wakkaka ;p

Nur Aizureen Md Zahir said...

lagu tentang seseorg mmg terbaek ~!
sy x minat lagu indon tp dis one superb kan..

laskar pelangi said...

rasa nak tengok jer citer ni smula..best;)

aizadalias said...

nur : tp dian sstrawdyo nynyi lagi sedap =D

pelangi : cari la balik tgk =D

Hafeesz Amran said...

rajin lah plk nk mencari balik....hahaha

Life_student89 said...

boleh tahan crita ni....aq baru nk letak dalm blog aq..ko da ada..tak pe la..sharing the info..:)