Friday, July 5, 2013

Terompahku


Orang kata, mula-mula pegang bunga manggar dulu, lepas tu jadi pengapit pulak. then baru la jadi pengantin nyaa.. step by step gituuu.. tapi aku bukan nak cerita pasal kahwin sebenarnyaaa. ok sila scroll gambar di bawah korang ada nampak apa-apa yang pelik tak?







ok,tetttttttt
salahh jawapan anda,cuba hangpa tengok kat kaki aku tu,ateee lain ke benoo nyeee katee ko,awok(aku) pakai terompahhh.haha.
atee yang duduk bandooo tu mane tau terompah yee dokkk.tak ke ghupaa ape pegang bunga manggar pakai terompah,ni pasal kelam kabut punya pasal la ni..

biar teman(aku) nak citer katt komee yeee,ate mula-mula gini.aku ni ada la pekerjaan tetap bila balik kampung ni,iaitu sebagai pencuci pinggan.family belah mak aku ni kalau family-family kahwin memang tak pakai catering bagai.semua family-family anak beranak sepupu sepapat kupu-kupu semua la yang jadi crew nyaaa.. atee family ghamaiiiiii..

sedang aku tengah kushuk membasuh pinggan.then makcik-makcik aku panggil. "ejadddd maiii lekaihhh, pegang bunga manggar ni, penggantin nakk maiiiii dah" (maklum la duk belah utara bunyi gini laa yee).aku dengan dipaksa nya, terpaksa la pergi dengan kelam kabutnyaa.. then tengah dok jadi kayu pegang bunga manggar tu aku tengok kaki aku.. eh terompah ni.. tak sempat nak tukaqqq.. adoiiii maluuu bakk hanggg..hahaha


gambar sebelum kejadian. kusyuk membasuh




bagi siapa-siapa yang tak tahu apa itu terompah.. ni laa diaa. ni memang kasut peberettt aku bila time kat kampung. langkah anda sentiasa terselamat..hihihi




this is my big family belah makk.guess siapa yang tak ada? of course la aku & my big broo.merayap tang mana ntah time ni. actually ramai lagi yang tak balik ni. 




i love my big family



1 comment:

Unknown said...

hahahahahahaha ni kelako