Tuesday, July 5, 2011

holiday =D

AJIP : amacam bro??cuti panjang??ada beeessst??
MALIK : cuti sudah hbs brooo =)

Eh2..ni asal tiba-tiba dialog keluar ni..salam ape pon x ada,hihi,sory2...Salam kwn-kawan,
korang mesti macam pernah dengar kan dialog ni?cer teka2x...tuuuttt..yup..ni la dialog 1st sekali citer kl gengster time malik nak keluar dari penjara tu..tak tau kenapa..aku suker gile time ni..haha

Actually entry aku xade kene mengena pasal kl gengster pn..cuma ada la tempias sikit pasal cuti yang amat panjang..ngaa =D

Cuti yang amat panjang aku bermaksud cuti selepas hbs study..baru-baru ni aku pergi holiday kt sabah..tempat dia menarik..aku pergi dengan kawan-kawan aku je.tak tahu nak cakap ape..layan gambar jela.hihi ^^






12 comments:

Alin Hassan said...

gmbar kat pantai tu pantai mana?

aizadalias said...

i lupe la..name dia pelik sikit..hehe ;p

Bluewendy said...

ffuuhh!! syiok nye dapat p sabah.. pantai die chantek kot!! teringin nak p..=)

aizadalias said...

2 la..pantai dia mmg cntik gile..nanti pg la ok =)

dLa Suri said...

Amboii cuti sakan, huhu

Jer ... said...

amacam bro ? best sabah ? haha

aizadalias said...

dla : xada la sakan mane pom ;p

jer : cuti sudah hbis bro.haha =D

tengku_aida said...

:-)

GaDis BuTtErFLy said...

salam kenal dr gadis butterfly- ahihih, bestnyaa lihat pemandangan dalam pic nie... akat mana nie? btw, ceria2 selalu... :)

aizadalias said...

=)

owh ni kt sabah..ok2..ceria2 selalu jugak ^^

fuzzy_affeezha said...

glad to hear that you like our hometown. :)

aizadalias said...

yeaa..it was a nice place ^^